• placeholder
    Hotel_Overview cropped 1920x965

Δήλωση ξενοδοχείου La Marquise για τον Covid-19

Αγαπητοί  πελάτες,

Μετά την επίσημη οδηγία της κυβέρνησής μας, παρακάτω θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα σας καλωσορίσει η ομάδα μας και ποιο συγκεκριμένο πρωτόκολλο υγιεινής θα ακολουθήσουμε ώστε να σας παρέχουμε αξέχαστες διακοπές σε ένα πολύ ασφαλές και υγιές περιβάλλον.

 

Προσωπικό ξενοδοχείου

Όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου, με εμβόλιο ή όχι, θα υποβάλλεται σε υποχρεωτικό εβδομαδιαίο τεστ από τον Ιατρό εργασίας για την επιβεβαίωση της καλής υγείας τους, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή.

Όλοι οι υπάλληλοί μας έχουν παρακολουθήσει διαδικτυακά σεμινάρια που οργανώθηκαν από την κυβέρνηση και έχουν λάβει πιστοποιητικό προληπτικών μέτρων κατά όλων των πιθανών ασθενειών.

Όλοι οι υπάλληλοι μας γνωρίζουν πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19 και μπορούν να παρέχουν πληροφορίες στους πελάτες μας.

Δεν επιτρέπονται oi προσωπικές επαφές, όπως χειραψίες, ή αγκαλιές για να χαιρετίσουμε τους πελάτες μας.

Έχει συσταθεί ένας επόπτης και συντονιστής ελέγχου μολύνσεων για να διασφαλίσει την εφαρμογή των απαιτήσεων ελέγχου των μολύνσεων.

Κάθε υπάλληλος του ξενοδοχείου διαθέτει ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).

Εάν οι υπάλληλοί μας παρουσιάσουν συμπτώματα που σχετίζονται με την ασθένεια, τους συνιστούμε να μείνουν στο σπίτι, και να επισκεφτούν γιατρό  να τους εξετάσει ενημερώνοντας παράλληλα τον συντονιστή υγείας του ξενοδοχείου.

Όλοι οι υπάλληλοι μας υποβάλλονται σε θερμομέτρηση κάθε πρωί πριν εισέλθουν στον χώρο εργασίας τους.

Όλα τα περιστατικά που μπορεί να προκύψουν, καταγράφονται και αρχειοθετούνται.

 

Δημόσιοι χώροι (εξωτερικοί και εσωτερικοί)

Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, όπως λόμπι και εξωτερικοί χώροι που έχουν καθίσματα, ισχύουν οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης για την αποφυγή συνωστισμού σύμφωνα με τις κυβερνητική οδηγίες.

Έχουμε προσαρμόσει λειτουργικά την χωρητικότητα καθώς και όλα τα τραπέζια και τους χώρους καθισμάτων, για να επιτρέψουμε την αποτελεσματική κοινωνική απόσταση σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες.

Εάν είναι εφικτό, σας παρακαλούμε να αποφεύγετε τη χρήση ανελκυστήρων. Σε περίπτωση χρήσης, αυτά πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο από ένα δωμάτιο κάθε φορά.

Εφαρμόζεται ένα πολύ συχνό πρόγραμμα καθαρισμού ανελκυστήρων, ειδικά σε "σημεία επαφής υψηλής συχνότητας", όπως λαβές και κουμπιά.

Υπάρχουν σημάνσεις παντού για να υπενθυμίσουν στους πελάτες μας να διατηρούν την απόσταση μεταξύ τους.

Σταθμοί απολύμανσης χεριών με υγρό απολυμαντικό δοκιμασμένο με COVID-19, βρίσκονται σε κάθε τμήμα του ξενοδοχείου και υπάρχουν κατάλληλα συστήματα για να διασφαλιστεί ότι θα είναι πάντα διαθέσιμοι και έτοιμοι για χρήση.

Στην παραλία του ξενοδοχείου μας, ο κανόνας φυσικής απόστασης (ξαπλώστρες, καρέκλες, κ.λπ.) εφαρμόζεται σύμφωνα με την επίσημη κυβερνητική οδηγία.

Έχουμε αναπτύξει λεπτομερή σχέδια και πρωτόκολλα για τις ανάγκες καθαρισμού σε όλους τους χώρους.

Σήμανση και συστήματα πληροφοριών σε σχετικές γλώσσες είναι διαθέσιμα ώστε να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες και το προσωπικό είναι εξοικειωμένοι με τα πρωτόκολλα υγιεινής των χεριών.

Animation – Entertainment Shows που περιλαμβάνουν φυσική επαφή έχουν αλλάξει ή καταργηθεί.

 

Πισίνες και άλλες ψυχαγωγικές εγκαταστάσεις νερού

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η εσωτερική πισίνα δεν θα λειτουργεί.

To Spa, το τζακούζι και η σάουνα λειτουργούν μόνο ατομικά ή με άτομα της ιδίας οικογένειας. Μετά από κάθε χρήση θα καθαρίζονται, θα απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό ιαματικό πόρο για τον επόμενο πελάτη με μία ώρα επιπλέον αναμονή για αερισμό μεταξύ διαδοχικών χρήσεων.
 

Αριθμός κολυμβητών: Η πυκνότητα κολυμβητών στις εξωτερικές πισίνες του ξενοδοχείου υπολογίζεται με δείκτη επιφάνειας 5 m² νερού ανά άτομο.

Φυσική απόσταση: Η διάταξη των καθισμάτων περιμετρικά της πισίνας (ξαπλώστρες, καρέκλες κ.λπ.) είναι τέτοια ώστε η απόσταση μεταξύ δύο διαφορετικών ομπρελών να αντιστοιχεί στην κυβερνητική οδηγία.

Όλες οι ξαπλώστρες και τραπέζια, θα απολυμαίνονται μετά την αποχώρηση από έναν πελάτη και πριν χρησιμοποιηθούν από έναν άλλο πελάτη.

Ρεσεψιόν

Το προσωπικό της ρεσεψιόν είναι εκπαιδευμένο να διατηρεί την κοινωνική απόσταση και να εντοπίζει / αναφέρει διαδικασίες για ενδεχόμενους συμπτωματικούς πελάτες απευθείας στον συντονιστή υγείας.

Εάν συμβεί κάποιο περιστατικό, ένα ιατρικό βαλιτσάκι θα είναι διαθέσιμο , το οποίο θα περιλαμβάνει γάντια μίας χρήσης και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.

Η ρεσεψιόν και τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν οργανωθεί  έτσι ώστε ο χώρος  να παραμένει ανοιχτός για να αποφεύγονται οι ουρές και για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Σημαντική σημείωση: Σύμφωνα με το ελληνικό πρωτόκολλο υγείας, είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε μια ενημερωμένη λίστα όλων των επισκεπτών του ξενοδοχείου - όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, email), ώστε να είναι δυνατή η επικοινωνία σε περίπτωση που ένα κρούσμα κορωνοιου ταυτοποιηθεί αργότερα. Για το σκοπό αυτό, τα δεδομένα σας θα αποθηκεύονται καθαρά για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.

Το προσωπικό του λόμπι θα δίνει οδηγίες στους πελάτες μας κατά την άφιξη / check-in να διατηρούν την κοινωνική απόσταση και θα τους βοηθούν κατά τις ώρες αιχμής.

Αυξήσαμε την συχνότητα απολύμανσης της ρεσεψιόν.

Συνιστούμε στους πελάτες μας να χρησιμοποιούν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες για να πληρώσουν τυχόν χρεώσεις ξενοδοχείου. Τα μετρητά πρέπει να γίνονται δεκτά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Προτείνουμε οι λογαριασμοί, αποδείξεις και τα τιμολόγια σας να σας τα στέλνουμε μέσω email.

Όλες οι κάρτες κλειδιών – πετσετών, θα απολυμαίνονται πριν σας παραδοθούν στην άφιξη.

Παρατείνεται υποχρεωτικά η διάρκεια του check-out και του check-in μεταξύ διαμονής (check-out έως τις 11:00 και check-in από τις 3 μ.μ.) έτσι ώστε τα δωμάτια να μπορούνε να καθαρίζονται λεπτομερώς, να απολυμαίνονται και να αερίζονται με φυσικό αερισμό.

Η ρεσεψιόν έχει καθορισμένη περιοχή για το check-in, το check out & το τηλεφωνικό κέντρο, ώστε να μοιράζεται τυχόν απότομος όγκος εξυπηρέτησης των πελατών μας.

Οι γκρουμ μας είναι εκπαιδευμένοι να διατηρούν την κοινωνική απόσταση χρησιμοποιώντας το club car μόνο για ένα δωμάτιο τη φορά. Οι οδηγοί των club car θα φορούν μάσκες και γάντια. Απαγορεύεται η χειραψία. Τα οχήματα θα απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.
 

Καθαρισμός, απολύμανση, καθαριότητα (δωμάτια και κοινόχρηστοι χώροι)

Έχουμε ενισχύσει την καθαριότητα σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους μας και δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στον καθαρισμό "σημείων επαφής υψηλής συχνότητας", όπως λαβές πορτών και κουμπιά ανελκυστήρων.

Όχι τόσο σημαντικά αντικείμενα όπως μαξιλάρια, κουβέρτες, στυλό, μπλοκ χαρτιού και φάκελοι θα αφαιρούνται από όλα τα δωμάτια.

Τα τηλεχειριστήρια, οι χειρολαβές τουαλέτας, όλες οι λαβές πορτών, οι λαβές βρύσης και τα δάπεδα θα απολυμαίνονται τακτικά.

Όλες οι υφασμάτινες επιφάνειες αλλά και ολόκληρος ο χώρος του δωματίου θα καθαρίζεται με ατμό πριν από κάθε άφιξη.
 

Κλιματισμός και εξαερισμός δωματίου

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας, έχουμε κλείσει το σύστημα το οποίο απενεργοποιεί τα κληματιστικά όταν ανοίγουν οι πόρτες, ώστε να επιτρέπεται ο φυσικός αερισμός στα δωμάτια καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
 

Υπηρεσία τροφοδοσίας - εστιατόρια (à la carte, μπουφές, αίθουσες πρωινού) και μπαρ (εσωτερικά και εξωτερικά)

Θα υπάρχει παροχή απολυμαντικού μέσου χεριών στην είσοδο του κάθε εστιατορίου και μπουφέ και θα γίνεται έλεγχος από το προσωπικό ότι χρησιμοποιείται από τους πελάτες και ότι τηρείται η απαιτούμενη απόσταση κατά το σερβίρισμα τους στο μπουφέ. Το σερβίρισμα θα πραγματοποιείται από τον πελάτη με την παροχή από το προσωπικό γαντιών μιας χρήσεως, τα οποία θα απορρίπτονται σε κάδο απορριμμάτων που θα βρίσκεται μετά το τέλος του μπουφέ. Επίσης συνιστούμε να απολυμαίνονται τα χέρια με το αντισηπτικό, πριν και μετα από τη χρήση των γαντιών αυτών.

Οι περισσότερες επιλογές φαγητού θα είναι ατομικές μερίδες (όπου είναι εφικτό).

Σε περίπτωση υψηλής πληρότητας στο κεντρικό εστιατόριο, θα περιορίζουμε τον αριθμό πελατών στον μπουφέ εφαρμόζοντας ώρες προέλευσης με ταυτόχρονο έλεγχο εισόδου / κυκλοφορίας, ώστε να μπορούμε  ελέγξουμε τον όγκο των πελατών.

Όλο το προσωπικό μας χρησιμοποιεί PDA για να χρεώνει την κατανάλωση κάθε πελάτη με βάση τους αριθμούς τραπεζιών. Αυτή η διαδικασία μας επιτρέπει επίσης να παρακολουθούμε πιθανή ιχνηλάτηση.

Μπαχαρικά όπως αλάτι, πιπέρι, ζάχαρη, κέτσαπ θα σερβίρονται σε ατομικές μερίδες ώστε να μειώσουμε τον κίνδυνο επιμόλυνσης.

Τα παιδιά πρέπει να επιβλέπονται από τους γονείς ανά πάσα στιγμή στο εστιατόριο και δεν επιτρέπεται στα παιδιά να έχουν πρόσβαση στον μπουφέ.

Όλοι οι υπεύθυνοι εστιατορίων και μπαρ θα εφαρμόζουν κοινωνική αποστασιοποίηση μέσω απόστασης σε τραπέζια και καθίσματα.

Τα τραπέζια στους χώρους του μπαρ θα απολυμαίνονται πάντοτε προτού καθίσουν οι νέοι πελάτες.
 

Κουζίνα

Όλες οι κουζίνες του ξενοδοχείου ακολουθούν υψηλά στάνταρ υγιεινής σε σχέση με το ρίσκο ασφάλειας των τροφίμων.

Όλο το προσωπικό της κουζίνας διατηρεί μια ασφαλή απόσταση σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών και θα φορά μάσκες προσώπου και γάντια μιας χρήσης κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.

Χώροι εκδηλώσεων

Θα  εφαρμόζονται κανόνες για κοινωνική απόσταση, κατανομή θέσεων και σύνολα συνάθροισης.

Ανάλογα με το μέγεθος του χώρου, επιτρέπεται ένας συγκεκριμένος αριθμός πελατών σε κάθε χώρο.

Kids Club

Οτιδήποτε ισχύει για το προσωπικό του ξενοδοχείου, ισχύσει και για το προσωπικό του παιδότοπου.

Υπεύθυνος στον παιδότοπο είναι ο Chief Animator, με την αρμοδιότητα και το καθήκον να ενημερώνει και να εκπαιδεύσει το προσωπικό και τους γονείς σχετικά με τους όρους λειτουργίας και τα μέτρα υγιεινής καθώς και να παρακολουθεί καθημερινά την εφαρμογή των μέτρων προστασίας.

Η προσέλευση των παιδιών με τους γονείς, θα γίνεται σταδιακά και μέσω τηλεφωνικής προ-κράτησης αν υπάρχει συνωστισμός. Στην είσοδο θα γίνεται θερμομέτρηση των παιδιών καθώς και έλεγχος από εκπαιδευμένο προσωπικό με ερωτηματολόγιο που θα εστιάζει σε 2 θέματα: α) την ύπαρξη συμπτωμάτων όπως πυρετό, βήχα, καταρροή, πόνο στον λαιμό, διάρροια, εμετό και β) στο ιστορικό επαφής του παιδιού τις τελευταίες 14 ημέρες με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19.

Ενθαρρύνουμε την χρήση του εξωτερικού παιδότοπου. Στον εσωτερικό χώρο, θα επιτρέπεται το όριο του ενός παιδιού ανα 5 τ..μ.

ΟΙ τουαλέτες του παιδότοπου είναι προσαρμοσμένες στο κατάλληλο ύψος για τα παιδιά. Είναι απαραίτητη η επιτήρηση του πλυσίματος των χεριών των παιδιών πριν την έναρξη κάθε παιχνιδιού από το προσωπικό. Επίσης, επιφάνειες που αγγίζουν τα παιδιά θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται συχνά .

Προσαρμόσαμε την φιλοσοφία των παιχνιδιών έτσι ώστε να ενισχυθούν τα παιχνίδια σε εξωτερικό χώρο, μιας και μπορούν να καθαρίζονται εύκολα και δεν δημιουργείται και μεγάλος συνωστισμός. Δεν επιτρέπεται η χρήση σε ογκώδη φουσκωτά παιχνίδια, και σε παιχνίδια με πολλές μπάλες ή άλλα πολυάριθμα αντικείμενα που δεν είναι εύκολο να καθαριστούν μετά από κάθε χρήση.

Όλα τα παιχνίδια καθαρίζονται τουλάχιστον κάθε 2 ώρες αλλά και στο τέλος κάθε μέρας με πλύση με ζεστό νερό και απορρυπαντικό και ταυτόχρονα απομακρύνονται όσα δεν μπορούν να καθαριστούν αποτελεσματικά ή είναι κατεστραμμένα ή φθαρμένα.


Υπηρεσίες Σπα καιγυμναστήριο

Η πρόσβαση θα επιτρέπεται μόνο με ραντεβού με θερμομέτρηση, και θα υπάρχουν κενά μεταξύ των συνεδριών, για να επιτρέπεται ο καλός καθαρισμός και υγιεινή του χώρου.

Εφαρμόζεται η υγιεινή στο γυμναστήριο μετά από κάθε χρήση καθώς και καθημερινό πρόγραμμα απολύμανσης.

Σύμφωνα με την κυβερνητική οδηγία, απαγορεύεται η χρήση της εσωτερικής πισίνας και του ατμόλουτρου.

Ορισμένες θεραπείες Σπα όπου ο κίνδυνος εξάπλωσης της λοίμωξης είναι ιδιαίτερα υψηλός, έχουν ανασταλεί.

Το προσωπικό του Σπα έχει εκπαιδευτεί στη σωστή υγιεινή και λαμβάνει προφυλάξεις για τον έλεγχο των μολύνσεων που σχετίζονται με τις θεραπείες.
 

Καταστήματα σε ξενοδοχεία

Εφαρμόζονται κανόνες κοινωνικής απόστασης.

Οι περιοριστικοί κανόνες κοινωνικής απόστασης και ο αριθμός των ατόμων που επιτρέπονται σε ένα κατάστημα, ανάλογα με το μέγεθός τους, εφαρμόζονται και εμφανίζονται μπροστά από κάθε κατάστημα.

Ένα πρόγραμμα απολύμανσης θα τηρείται καθημερινά σε κάθε κατάστημα για τους επισκέπτες, τους υπαλλήλους και το back office.

Στο ταμείο έχει εγκατασταθεί διαχωριστικό για να προστατεύει τους υπαλλήλους και τους επισκέπτες.

Η πολιτική ακύρωσης γίνεται πιο ευέλικτη για να σας δώσει περισσότερες επιλογές. Επομένως, μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας για να κάνετε κρατήσεις είτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπό μας για να μάθετε όλες τις τρέχουσες συνθήκες. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την κράτησή σας στον ιστότοπό μας, χρησιμοποιήστε την ηλεκτρονική μας φόρμα ή επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας στο info@lamarquise.gr.

 

 

 

{calendar} Κρατηση
Εγγύηση καλύτερης τιμής
TOP
https://www.lamarquise.gr
37.9778
23.7278